- Music + Performances
Son Pecadores: Music Performance
In celebration of Día de los Muertos, Wave Hill welcomes the vibrant Son Pecadores. The NYC based collective of jaraneros is dedicated to learning and promoting son jarocho music throughout the East Coast. Comprised of members with different cultural backgrounds, Son Pecadores will share their passion for the centuries-old traditions from Veracruz with two performances in Armor Hall. Day of the Dead event.
Son Pecadores:
Paula Sanchez - tarima and marimbol
Mehmet Kucukozer - strings
Aurelio del Muro - violin
Henry Chalfant - strings
Argelia Arreola - zapateado and strings
Registration not required.
Questions? Please email us at information@wavehill.org or call the telephone number and extension above.
Wave Hill House and Armor Hall are wheelchair-accessible. There is an accessible, ground-level entrance at the front of the building with a power-assist door. The restroom on the ground level is all-gender and ADA-compliant. Additional ADA-compliant restrooms are available on the lower level, which can be accessed by elevator.
Wave Hill recibe al vibrante grupo Son Pecadores para celebrar el Día de los Muertos. El grupo musical de jaraneros oriundo de la ciudad de Nueva York se dedica a aprender y a difundir el son jarocho, un estilo de música folclórica de la región de Veracruz, México. Son Pecadores, un grupo cuyos miembros tienen raíces culturales diferentes, comparte su pasión por estas tradiciones musicales centenarias ofreciendo dos actuaciones en el salón Armor. Evento del Día de los Muertos.
Son Pecadores:
Paula Sánchez (tarima y marimbol)
Mehmet Kucukozer (cuerdas)
Aurelio del Muro (violín)
Henry Chalfant (cuerdas)
Argelia Arreola (zapateado y cuerdas)
No se requiere inscripción previa.
¿Tiene preguntas? Envíenos un correo electrónico a information@wavehill.org o llámenos al 718.549.3200 x251.
La casa Wave Hill se sitúa a la vera de un camino pavimentado con leves cambios de pendiente. La planta baja y el nivel inferior de la casa Wave Hill cuentan con acceso para personas en silla de rueda. El frente del edificio, en su planta baja, cuenta con una puerta electromecánica para el ingreso de personas con discapacidad. El baño de la planta baja es apto para personas de cualquier género y cumple los requisitos de la ADA. El nivel inferior, al que se accede por ascensor, cuenta con baños adicionales que cumplen con los requisitos de la ADA.